Utama Pengenalan AMC Plan Corporate Plan RM150 Gold Plan RM30 Bukti Income

Corporate Plan RM150


B) CORPORATE PLAN: RM150.00 Seumur Hidup

Jenis-Jenis Penjanaan Wang:

1. SPONSORING - Ahli CORPORATE taja ahli GOLD yang lain
Sebagai Ahli Corporate AleaCorp, anda akan mendapat bonus tajaan RM8.00 untuk setiap ahli Gold lain yang anda perkenalkan.


Contoh:
Anda memegang keahlian Corporate Aleacorp & menaja 3 orang ahli Gold yang lain (tidak kira di mana-mana level) - anda akan peroleh bonus tajaan RM8.00 x 3 orang = RM24.00.


2. SPONSORING - Ahli CORPORATE taja ahli CORPORATE yang lain
Sebagai Ahli Corporate AleaCorp, anda akan mendapat bonus tajaan RM40.00 untuk setiap ahli Corporate lain yang anda perkenalkan.


Contoh:
Anda memegang keahlian Corporate Aleacorp & menaja 3 orang ahli Corporate yang lain (tidak kira di mana-mana level) - anda akan peroleh bonus tajaan RM40.00 x 3 orang = RM120.00.

3. BONUS UNILEVEL - Matrix 5 X 10

Bonus Unilevel Corporate Plan memberi peluang kepada anda untuk menjana pendapatan menerusi matrix 5 orang referral x 10 level komisyen.


4. LEADERSHIP ROYALTY BONUS
Anda akan memperoleh pendapatan royalti 5% daripada pendapatan setiap daripada direct sponsor anda tidak kira GOLD atau CORPORATE tanpa had!! Jadi, tajalah seramai mungkin untuk menikmati bonus hebat ini!!

5. GLOBAL WEEKLY POOL
Top Sponsor akan memenangi Pool setiap minggu!! RM2 daripada setiap pembelian GOLD dan RM8 daripada pembelian CORPORATE akan dikumpulkan di tabung Pool setiap minggu. Pembahagian Pool kepada 5 Top Sponsor tersebut adalah secara pro-rate.

6. CORPORATE REBATE

Rebat 2% daripada RM150 iaitu RM3 akan dikreditkan ke akaun sWallet anda setiap bulan selama 50 bulan!! Ini bermakna TANPA berbuat apa-apa sekalipun anda tetap akan menerima kembali MODAL dan UNTUNG RM3 lagi bagi setiap ahli untuk setiap bulan hasil dari perkongsian keuntungan perniagaan kami!!
KESIMPULAN : Pilihan BIJAK di tangan anda
Gambarajah Perbandingan Pakej Gold & Corporate Plan.

Pendapatan Tambahan

Selain dari jenis-jenis penjanaan wang di atas, sebagai ahli Corporate AleaCorp anda juga berpeluang menikmati pulangan-pulangan lumayan di bawah:

Insentif Penghargaan
Insentif-insentif penghargaan kepada ahli yang mencapai had tajaan dan unilevel seperti Sijil Simpanan Premium(SSP), wang tunai, hadiah-hadiah lumayan seperti computer riba, telefon bimbit, peluang melancong, mengerjakan umrah serta haji, (sila muaturun Presentasinya di bawah ini)


Project Referral
Sebagai syarikat yang berorientasikan idea, kami amat mengalu-alukan idea-adea bernas dari anda untuk diterjemahkan dalam bentuk perniagaan. Idea-adea tersebut terbuka kepada geran-geran kerajaan atau idea-adea untuk perniagaan lain. Untuk itu, kami menawarkan 5% - 10% daripada keuntungan projek tersebut untuk penghargaan kepada idea-adea anda tersebut.

Anda berhak memilih plan mana yang anda suka mengikut kemampuan anda.Cuma kami cadangkan anda mengambil Plan Corporate kerana banyak sumber pendapatan dari plan tersebut. Pilihan ditangan anda. Anda yang menentukannya.

MAKLUMAT LEBIH LANJUT SILA MUAT TURUN Fail PresentasiAleaCorp di gambar 'Download' bawah ini;


DAN Presentasi AleaCorp Millionaire Club@AMC(Jana RM1.26JUTA dalam 6minggu!!) dan Insentif HEBAT AleaCorp (wang tunai, telefon bimbit, komputer riba, peluang melancong, umrah, haji, kondominium dan kenderaan MEWAH!!) sila 'Download' di bawah ini pula;

Produk Program AleaCorp

Dengan langganan keahlian Corporate Plan AleaCorp, anda akan diberikan senaskah eBook Panduan Menulis Rancangan Perniagaan (Siri Asas):

Gunakan panduan professional Ini untuk mendapatkan geran-geran dan pembiayaan yang terdapat di Malaysia yang bernilai melebihi RM50,000!!!

Ahmad Zahirudin merupakan salah seorang usahawan bumiputera yang telah banyak menulis rancangan perniagaan bagi mendapatkan geran-geran dari Cradle Investment Programme, MDeC (MSC Malaysia) dan juga projek-projek lain lagi, di dalam dan di luar negara.. Format yang diusulkan oleh beliau di dalam Panduan Menulis Rancangan Perniagaan (Siri Asas) adalah senang difahami, dan juga sangat praktikal untuk diikuti.EKSKLUSIF UNTUK AHLI CORPORATE PLAN ALEACORP!

Ahmad Zahirudin telah menulis segmen khas dalam Panduan Menulis Rancangan Perniagaan (SIri Asas) untuk ahli-ahli Corporate Plan Aleacorp - segmen Strategi Pemasaran Online yang menggunakan Program AleaCorp sebagai contoh!!!


Dapatkan Geran-Geran Dan Pembiayaan RM50,000++ Untuk Perniagaan Anda
Anda boleh menggunakan Panduan Menulis Rancangan Perniagaan (Siri Asas) ini untuk menulis rancangan perniagaan anda bagi mendapatkan geran-geran dari pelbagai badan-badan pembiaya yang ada di Malaysia ini.

Jadi, apa tunggu lagi??? Adakah plan Aleacorp ini kurang meyakinkan bagi anda? Dengan plan 6 tahun 2009-2015 anda berpeluang menikmati berbagai insentif dan bonus yang ditawarkan!!!

AleaCorp Live Support

Sila Hubungi
Administrator
Zul : 017-2687029
YM ID : ringgittoday
Berita Terkini 24/02/10 – Seminar Dan Malam Penghargaan Di Port Dickson 27 Feb 2010 Seminar keusahawanan AleaCorp dan Malam Penghargaa 17/02/10 - Pemenang Weekly Pool (8hb-14hb Jan 10) Pengumuman Penting: 1)Konvensyen Pertama AleaCo 10/02/10 - Pemenang Weekly Pool (1hb-7hb Feb 10) Pecah Rekod!! Pengumuman Penting: Sesi penerangan AleaCorp d 02/02/10 - Pemenang Weekly Pool (22hb-31hb Jan 10) Ada KEJUTAN!! Pengumuman Penting: 1) Kami sedang merangka ja 29/01/10 – MuatNaik Berita/Gambar Pelancaran & Presentasi AMC Pengumuman Penting: 1) Kami sedang merangka jad 25/01/10 – Pemenang Cabutan Bertuah 2010 & Weekly Pool(15-21hbJan10) Pengumuman Penting: 1) Kami menerima banyak ba

Lagi berita

Weekly 5 Top Sponsor

  :: mednor (5)
:: moneymagnet (2)
:: Wakninbale2 (2)
:: support (1)
:: moneycome (1)

Advertise

User Data

Leave Your Message Here